PHOTOGRAPHY STEPIEN: JEBAJ I JEGO RODZYNKI

MOJE BLOGI

czwartek, 23 sierpnia 2012

JEBAJ I JEGO RODZYNKI


   Dziś mi przyszło niedawno zakupione na jebaju "zepsute" body Broniki w raz z plecami. Jak sprzedający twierdził, że aparat jest zepsuty i sprzedaje go na części. Ponieważ nie można odpiąć pleców i nie nie działa ;/ Więc aukcja została kończona na 35f. z przesyłką .I ku mojemu zdziwieniu jak i zadowoleniu tak jak też podejrzewałem brakowało jednej blaszki. Zamykającej plecy od body żeby film się nie naświetlał :P
Jak i również bateria była całkowicie martwa.
  A wiec po wymianie baterii i po odpięciu pleców "których to nie można ściągnąć". Mamy to za niewielkie pieniądze sprawnie działające drugie body :) z plecami na film 120mm. Tak na marginesie body to koszt około 100f a plecy dodatkowe jakieś 80 :P
  Tylko gdzie ja taką blaszkę znajdę??  hehe :))











oto ta nieszczęsna blaszka :))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz